Menu

Skalne Pleso - atrakcja dla całej rodziny

Tym razem chciałabym przedstawić kolejne miejsce odwiedzone przez nas. Tym razem będzie to Słowacja, a dokładniej Skalne Pleso. Mieszkając na Popradzie postanowiliśmy zrobić wycieczkę w Tatry Wysokie. Od Popradu jest to około 25 kilometrów. Pod kolejką, w której staliśmy około godziny jest parking. Góra wynosi 1751 m. Wjeżdżaliśmy na nią kolejką kabinową, więc od początku była to atrakcja dla Kubusia. Sama podróż na górę nie była długa, raptem 20 minut. Na górze widoki zapierające dech w piersiach. Spacer jaki odbyliśmy należy chyba do jednych z najprzyjemniejszych. Wokoło nas wysokie góry i czyste powietrze. Dla chętnych wjechać można również na Łomnicki Szczyt 2634 m.n.p.m, na który wjeżdża tylko jedna kolejka linowa. My ze względu na Kubusia odpuściliśmy sobie tą atrakcję i udaliśmy się do restauracji. Atrakcją na górze jest również Łomnicki Staw , wokoło którego jest ścieżka, niestety bardzo kamienista. Jazda wózkiem na górze nie ma szans według naszej oceny.